Over mij

Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

vrijdag 17 januari 2014

wonderpan....

Ik wilde het ook weleens proberen.... bakken in de wonderpan. In de kringloopwinkel kwam ik deze pan tegen, een tikje anders dan de nieuwere versie, maar evengoed een wonderding! Een heerlijke kruidcake gemaakt. Het is een beetje uitproberen met de warmtebron , voortaan het eerste halfuur een beetje hoger op het gas( met een warmteplaatje eronder) en dan het gas wat lager. Annemieke

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe blog! Hij ziet er leuk uit en er staan zowaar al een paar berichtjes op ook. Ik kan niet vinden waar ik je kan volgen, maar ik zal proberen je in de gaten te houden :)
    Die wonderpan ken ik nog van vroeger. Toch bijzonder om een cake op het fornuis te maken in plaats van in de oven.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, wat goed van je Annemieke om een nieuwe blog te maken, die andere was echt niets met die lange oplaadtijd, jakkes! ik zet je nieuwe blog op mijn lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed om een nieuwe blog te open

    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Duurde altijd lang,maar dacht dat het hier aan onze computer lag. Dit werkt direct! Great.
    Groet. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie een reactie hebben achtergelaten.... bedankt.
    Ik zal nog proberen wat dingen aan te passen, volgers o.a.
    ps. als je me wil volgen kan je mijn blog ook op jouw bloglijst zetten.
    Dag allemaal en lieve groet Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen