Over mij

Mijn foto
Ik ben Annemieke ,65 jaar,getrouwd met Ron en moeder van drie kinderen en oma.Ik ben van jongsaf aan al bezig met creatieve dingen.Handwerken is mijn grote hobby.Breien, haken, naaien,borduren ik doe het allemaal heel graag. Maar ook kaarten maken en fotograferen is aan mij wel besteed.Bij het fotograferen maak ik ook scraps voor in mijn familie album.Ik ben op rommelmarktjes altijd opzoek naar bruikbare spulletjes voor mijn hobbies.Daarom is mijn huis heel vol, het is net een klein museum.

dinsdag 4 februari 2014

en dat op 4 februari......

Wat is het onverwachts een mooie dag vandaag! heerlijk om wat buiten bezig te zijn! Nou de was hangt aan de lijn, ik heb wat ramen gezeemd, mijn laarzen staan klaar om wat in de tuin te werken.... en als ik mijn keukendeur openzet zie ik dus dit heerlijke, fleurige plaatje. Nou, en dat voor 4 februari. Niet gek toch! A n n e m i e k e

5 opmerkingen:

  1. Gezellig zeg!
    mooie dag hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou een heerlijke dag inderdaad, gisteren ook. Vorige weekend lag er hier nog een paar centimeter sneeuw...
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o, wat heerlijk. Hier moet de was nog in de droger hoor! Maar het is hier dan ook nog echt winter met genoeg sneeuw voor deze week!Dus als ik mooi weer heb lees ik even bij jou!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was ook bij ons een prachtige zonnige dag, met mijn lief gaan lopen, wel een uur!!!
    Wil je wel volgen, maar hoe...?
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat ik je weer gevonden heb!! En het is gewoon weer om te genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen